pátek 26. srpna 2016

Výzva na rok 2017

Je potřeba po běhací pauzičce zase začít a tak jsem se přihlásila na 1/2 maraton, který se koná 3. 6. 2017. Už jednou jsem 1/2 maraton běžela a to v roce 2015. Tato příprava se bude trošku lišit, protože už nějaký ten pátek jsem na rostlinné stravě vegan, takže jsem celkem zvědavá, jak to moje tělo zvládne, jak se bude měnit, jestli výkon bude lepší než byl dříve.
Můj cíl:
čas 1:40 - 1:50 hod 2:00 rok 2015

Vše bych ráda zaznamenávala. Uvidím, kdy budu dávat report, asi by to bylo 1x za měsíc s tím, že budu uvádět, jestli moje tělo funguje tak jak má, jestli se zrychluji apod. Co budu muset do budoucna vyřešit jsou hodinky, pomocí mobilu se mi moc běhat nechce, protože minulý rok díky běhání v zimě jsem si ho trošku utopila a musel na opravu. bylo to dost drahý

První měsíc mi to bude asi úplně jedno za jaký čas běhám, budu běhat pouze podle pocitu, abych se nějak nenervovala. Určité úseky v Praze znám a vím kolik cca mají, takže to budu brát odhadem.
Nerada bych běhala jako pošuk každý den a zbytečně se nervovala, když jeden den nepoběžím.  Chci si tu přípravu prostě užít.
Na co se budu muset zaměřit je regenerace a protahování, to jsem vždy opomíjela a prostě mě to nikdy nebavilo. Letošní rok jsem začala chodit na Iyengar yogu, ale bohužel pouze 1x týdně.

Iyengar Yoga Institut Praha


Od září přecházím do jiného studia, tedy pokud se mi tam bude líbit. Důvodem je především cena, ale také paní Ing. Milena Raková, která se tímto cvičením zabývá několik let. Takže protahování bychom měli.
A co ta regenerace? S tou to bude těžší, pokud mě Martin nedokope do sauny, tak to bude trošku složitější, ale pokusím se něco vymyslet.

Kdy začínám?
26.8.2016
Můj první výběh a nakonec milované schody
Čas 6:00


Můj trénink #1mesic:
3x týdně běh
2x týdně iyengar yoga
1x týdně regenerace

Stravovací plán #1mesic:
Pouze neprasit jako teď v úterý v deset večer jsme si objednali pizzu a pak jsem se druhý den byla pouze na zelenině a ovoci
Jídlo nechci hlavně vážit a počítat. znám své posedlé choutky. Samozřejmě, že třeba jeden den si to spočítám, abych věděla, jestli nejsem v deficitu a mohla normálně fungovat.
Doplňky? Beru pouze vitamín E, přemýšlím nad chlorellou, vitamín B jsem zkusila a měla jsem alergickou reakci asi na potahovovou látku , takže možná zkusím jinou značku. Chodím 2x do měsíc na odběr krevní plazmy, takže pokud by se ukázalo, že mám něčeho málo, tak mě na to upozorní.

Budu ráda, když se přidáte a překonáte samy sebe. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat