čtvrtek 8. září 2016

Nějak se nic nestíhá...

Přijde mi, že absolutně nic nestíhám..
Uběhly téměř dva týdny a bez nože na krku přiznávám, že jsem nějak nestihla to co jsem chtěla. Běhání jsem zvládla, na Iyengar joze jsem byla pouze jednou a na to mám obhajobu. Bohužel jsem se nějak nemohla s paní z jogy zkontaktovat, ozvala se mi až tento týden, takže ještě tento týden jednou a od příštího týdne 2x a už se moc těším. O regeneraci se Vám vůbec nebudu zmiňovat, ale pokud
budeme považovat za regeneraci alkohol, tak to jsem regenerovala dostatečně. prase
V mém životě se nyní odehrávají změny, hledám si novou práci, takže chodím po pohovorech. Hledám práci, která mě bude bavit, vize firmy se mi bude líbit. Zdá se to být tak jednoduché a je to přitom tak složité. 
Těším se na svůj režim a na čas, který snad budu mít. vždycky jsem naivní, ale věřím 
O víkendu se chystáme na Karlštejn, tak snad to tentokrát vyjde a Bucifuka nejspíš necháme doma. opět mají být výhně
Po víkendu se můžete těšit na článek a nějaký ten recetík. žrát se bude, néé že ne

Krásný den :)


Žádné komentáře:

Okomentovat