pondělí 1. srpna 2016

Jídlo, tanec...

Sobotu jsme s Martinem odstartovali brzo ráno jak pro koho a vyrazili jsme na Karlínské trhy, kde jsme se nasnídali a něco dobrého ponakupovali. Na Karlínských trzích jsem byla snad naposledy minulý rok a tak jsem nevěděla, co nás čeká. Nakonec to bylo super, protože tam byla opět moje oblíbená pekárna, která vyrábí veganské dobroty, všem doporučuji.


Zbožňuji Celozrnnou pekárnu David



Martinova první návštěva farmářského trhu

Už nějakou dobu jsem chtěla navštívit kostel sv. Cyrila a Metoděje a konečně se mi to povedlo. 

Kostel svatého Cyrila a Metoděje




Před obědem mě Martin vyhodil s Buckem u Čimického háje a šli jsme se projít. Nasbírala jsem pár ostružin, špendlíků. Takové procházky mám moc ráda, když něco dobrého najdete.

Čimický háj

V sobotu 30.7. se konalo otevření  Pragovky Art District v pražských Vysočanech, kde představili na vernisáži svá díla rezidenti ateliérů Pasta Oner a Jakub Janovský, Jan Kaláb či Tron 834. Večer vystoupil Orion, Smack, Maniak, Vladimír 518 atd. My jsme hlavně dorazili kvůli Vladimírovi 518.
Akci jsme si náležitě užili, po příchodu jsme zašli na jídlo, které chutnalo výborně, jen pro mě toho bylo málo. jako vždy a musela jsem se jít dojíst do večerky banány 
Akce byla vydařená a určitě příště vyrazíme zase.

Telecí burger


Tacos s grilovanou zeleninou


Pragovka One

Přidat popisek


Vladimír 518









Žádné komentáře:

Okomentovat