úterý 16. srpna 2016

Špagety s rajčatovou omáčkou

Ingredience:
1/2 rajčatový protlak (sklenice Lidl)
1/2 rajčata v konzervě (celá Lidl)
rajčatová omáčka ( druh dle chuti, Lidl)
180 g bazalkové tofu
1 ks větší cibule
2 PL rostlinného oleje
sůl, pepř
čerstvá bazalka
bezvaječné špagety
1 ks velké cukety


Do velkého hrnce dáme vařit vodu, kterou osolíme, přidám olej, aby se nám špagety neslepily. Až se nám voda začne vařit, přidáme špagety a dle návodu vaříme. Většinou to bývá 7-8 min.
Než se těstoviny uvaří připravíme si větší pánev v které osmahneme cibuli, přidáme na kostičky nakrájené tofu a necháme opražit, aby tofu bylo křupavější.
Opražené tofu s cibulkou si přemístíme do mističky a do pánve dáme konzervu, protlak, rajčatovou omáčku. Vzniklou omáčku osolíme, opepříme, přidáme natrhanou bazalku a necháme prohřát.
Doma mi zbyla větší cuketa a tak jsem si z ní udělala pomocí škrabky tenké plátky, které jsem následně použila za syrova.
Na talíř jsem si dala špagety, cuketu, zalila omáčkou s tofu a na vrch jsem dala čerstvou bazalku.
Pokud by někdo chtěl raw verzi, stačí omáčku promixovat a místo špaget použít nakrouhanou cuketu. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat