středa 27. července 2016

Máte v životě štěstí?

Uvažovali jste někdy nad touto otázkou?
Já jsem se sama sebe nikdy na tuto otázku nezeptala ani mě nenapadlo se zeptat. Jednoho dne mi ale jedna osoba položila otázku "Máte v životě štěstí?"
Pokusila jsem se zapřemýšlet, protože moje  pusa mele někdy rychleji než hlava myslí. snad to má takto každý
Tato otázka je pro mě složitá, odpovědět na ní jednou větou. Strašně ráda bych řekla "Ano, jsem." Je tomu ale tak vždy? Samozřejmě, že není.

Snažím se ale dělat vše pro to, abych ve svém životě štěstí měla. To znamená být pozitivní ke svému životu, dříve tomu tak nebylo. Pozitivní jsem byla pouze k lidem kolem sebe, ale sama k sobě ne.
V tuto chvíli se snažím a myslím, že se mi to i daří, být i k sobě. Pozitivní myšlení a štěstí jde ruku v ruce. Pokud budete dělat práci, která Vás nebaví, nenaplňuje. Budete žít s člověkem, s kterým Vám není dobře a nic s tím neuděláte, budete si říkat, že jinou práci nenajdete, nepotkáte jiného člověka, tak v štěstí určitě nevěříte a rozhodně ho nemáte.
A jaká je tedy má odpověď?
Věřím v štěstí a pokud v něj věříte, tak štěstí budete mít. :) Buďte pozitivní k sobě i ke svému okolí.

Doufám, že Vám tato myšlenka něco dala. :) ŠTĚSTÍ

Žádné komentáře:

Okomentovat