úterý 12. července 2016

Úžasný víkend s těma nejmilejšíma :-*

Víkend s ŽŽ

Na tento víkend jsem se nesmírně těšila, protože jsme se konečně měly sejít všechny holky z ženiálních žen sekta a vyrazit na víkend do Lučan nad Nisou.
ŽŽ se skládají z devíti lidí, takže si asi dokážete představit, že vybrat termín, který by vyhovoval každé je nad lidský výkon. :D Ale samozřejmě milovnice tabulek  vytvořila online tabulku do které jsme každá označily, kdy můžeme a ejhle ze dvou měsíců nám vyšel jeden víkend. asi zaneprázdněné či co Takže se psal termín 1. - 3. 7. 2016 Lučany nad Nisou :) 
Ani nevíte, jak jsem se moc těšila až vypadnu pryč do přírody. 
Myslím, že fotografie mluví za vše, prostě se sešlo devět holek. :D




Návrat domů s překvapením

Do Prahy jsem se vrátila kolem 12 hodiny, měla jsem nařízeno od Martina přítele, abych byla ve 13 hodin doma a že někam vyrazíme. :) V tento den 3.7. jsem totiž "oslavila" poprvé své narozeniny. Ani si nedokážete představit, jak jsem se moc těšila. Martin mi vůbec nic nenaznačil, co pro mě chystá a tak jsem byla napnutá do poslední chvíle.
Nastoupili jsme do tramvaje a já čekala, kde vystoupíme. Zastávka nás čekala u Náplavky, kam jsme se šli projít a najednou? Před námi loď no nekecám a já byla unešená ještě předtím než jsme na palubu nastoupili.
Poté jsme šli na Pražskou věž já tam vážně nikdy nebyla a bylo to něco úžasného, protože když jste se vysápali nahoru, tak jste měli Prahu jako na dlani a tj doopravdy k nezaplacení. vstupné 70,- a to chceš
A nakonec mě čekalo snad to nejlepší, co mohlo. Ano, je to jídlo. :) Ale néé klasické jídlo, ale veganské z kterého jsme byli s Martinem unešeni. To jsem vážně nečekala, protože Martin je masožravec a naposledy mi říkal, že na veganismus ještě není připravený. :D
Vybral úžasnou restauraci MAITREA , určitě Vám ji doporučuji všemi deseti. My jsme se totálně natřískali a ani jsme nebyli schopni dát si dezert. A já takový žrout si to jídlo musel i zabalit. 


Dokonalý výhled, Prahu prostě musíte milovat.

S ním jsem doopravdy nejšťastnější.

My na selfíčka prostě nejsme.



Z tohoto úžasného víkendu je to vše. :)

Krásný den

Very :)

Žádné komentáře:

Okomentovat