sobota 17. září 2016

Naše úžasná dovolená

S Martinem oba milujeme přírodu, nejdřív padly návrhy na moře, ale zrovna teď v září už nikde není tolik teplo a taky nemáme bohužel peněz na rozhazování. Takže padl můj návrh, vyrazit někam do hor do přírody. A tím, že jsme oba takový "trepaři" byla volba jasná. Místo jsme si určili Pec pod Sněžkou, já našla ubytování a musím se pochválit, protože to bylo vážně úžasné a všem vřele doporučuji.

1. den Příjezd

Do Krkonoš jsme dorazili po jedné hodině, už nás trošku trápil hlad klasicky jen mě a tak jsme zamířili do sympatické restaurace a nemýlili jsme se. Já jsem si tedy dala klasické pečené brambory s grilovanou zeleninou vegan a Martin guláš v
chlebíku, který vypadal moc dobře.



A poté jsme vyrazili do chaloupky, ve které bychom měli být ubytováni. Chaloupka krásná a personál úplně úžasný. nepřeháním 

Věci jsme si hodili do pokoje a šli na krátkou procházku s Buckem, pak ho na pokoji odložili a vydali se na tůru. A to by nebyl Martin, aby nevymyslel nějakou koninu, místo klasické cesty jsme museli šplhat strmým lesem, ale jak říká Martin, výhled bude stát za to.




Po cestě jsme nacházeli borůvky, maliny, prostě to co naprosto miluji a zítra si budu muset vzít snad plecháček, abych si něco nasbírala.




Vyšplhali jsme se na vrcholek já měla milion keců , ale jak Martin slíbil, stálo to za to. Jen jsme nevychytali strany a sluníčko svítilo na druhou stranu. njn, výletníci




Čas utíkal tak rychle, že jsme se už museli vrátit za Buckem a také na něco k snědku. Když jsme scházeli dolů, zahlédli jsme srnečka, který se vůbec nebál. Nikdy jsme snad nebyli takhle blízko lesnímu zvířátku.



2. den Sněžka

Padla 7 hodina ranní a náš Buck začal klasicky fňukat, takže jsem se sebrala a šla se s nim vyvenčit otázka je, jestli on venčí mě nebo já jeho V 8 jsem probudila Martina a vyrazili jsme na snídani a po ní se vydali směr Sněžka. Nejdříve jsme chtěli na Sněžku vystoupat a poté ji sejít. Nakonec jsme se domluvili, že pojedeme lanovkou vajíčkem na Růžovou horu a odtamtud pěšky. Lanovkou jsem úplně nepolíbená a tak jsem se těšila. Někomu to může přijít zvláštní, ale já ani na hory nijak nejezdím, ráda bych, ale bohužel nikdy nebylo s kým. A teď? Bude :) já ho prostě miluji








Sluníčko nám cestou celkem přálo, úmornou cestu jsme si krátili slovním fotbalem. jako děti Po cestě jsme narazili na tabuli s hádankou, tak si můžete tipnout. Co mě ale velice zaujalo byl hřbitov odpadků.










Nakonec jsme Sněžku zdolali a čekala nás cesta zpět dolů. Vzali jsme to druhou stranou, nečekali byste koho všechno potkáte, od maminek s dětmi až po starší generace. Někdy jsme si klepali na čelo a říkali, že snad nemůžou vědět, co je čeká, ale jestli to zvládli, tak klobouk dolů.
Po cestě zpět do Pece pod Sněžkou jsme zavítali do krásné hospůdky, kde jsme se oba výborně najedli. Hospůdka Obří Důl nás zaujala celým svým konceptem a rozhodli jsme se, že zde bude naše svatba. ani nejsme zasnoubeni Ta příroda a vše kolem, vystihuje nás oba.










3. den Odjezd

Nastal den odjezdu a my jsme si dali poslední snídani, sbalili si saky paky a mohli odjet domů. Před odjezdem jsem hrozně chtěla navštívit bobovou dráhu a tak jsme si rovnou dali 5 jízd s tím, že jsme si poslední jízdu dokoupili. Chtěla jsem to vyfotit, natočit, ale adrenalin byl tak velký, že jsem se radši držela a pak to rozdýchávala, ale musím se pochválit, protože jsem to zvládla a překonala opět samu sebe. jupíííí Tímto skončila naše krásná dovolená a my vyrazili směr Praha. Příští rok se určitě chystáme znovu. :)




Doufám, že si dovolené užíváte stejně jako my.

Žádné komentáře:

Okomentovat