pondělí 16. ledna 2017

Konečně zpět!!!

Po téměř třech měsících se vracím zpět. :)
Důvod byl pouze jeden a to ten, že jsem neměla na čem psát "články". :( Naštěstí mám úžasného kolegu, který mi přeinstaloval můj starý noťas a mohu opět v rámci možností fungovat. jen nesmim hýbat s obrazovkou, jinak vidím kulové
A co se stalo za tu dobu? Řekla bych, že téměř nic... Co kecám, až poslední ani né měsíc jsem si řekla, že opět začnu počítat makra.. A důvod? Chci se konečně někam posunout a tady další vedlejší důvod je, že začátkem března letíme do Filipín a věřte mi, že bych nerada byla celou dobu v neoprenu a zabalená od hlavy k patám. :D
Počítání maker jsem začla začátkem ledna a musim uznat, že ze začátku to bylo hodně obtížné a než jsem si opět na to zvykla.

Co bylo a teď už není?
Dříve jsem si vážila i salát, všechno jsem nutně potřebovala mít zvážené, abych byla v pohodě a nyní? Salát vážně vážit prostě nebudu, když půjdu do restaurace, tak tu porci odhadnu, MFP má snad všechna jídla. jen někdy by tam lidi nemuseli dávat jídla bez maker Důvod je takový, že se rozhodně nepřipravuji na žádnou soutěž, jen se chci lépe cítit a tolik nezatěžovat mozek.
A moje makra? Nyní jsem na 90B, 40F, 220S a někdy prostě ty makra přetáhnu. Pokud moje tělo bude hubnout víc než je zdrávo, což je kilo za týden, tak makra navyšuji.
Trénink mám 4x týdně od mé princezny Blaničky !! Do toho chodím 1x s klukama na florbal. plácám to, jak se dá a zařazuji někdy po tréninku 15-20 minut střídavě běh a chuzi. Uvidim, jak to bude dál. :) Předbíhat nebudu.. Teď jsem v pohodě, myslim si, že jsem v pohodě, ale za měsíc tu mohu naříkat, že jsem to počítání neměla znovu začínat.
Teď je teď a mě je fajn a chci si to užívat a taky proto jsem dnes poprvé dala na instagram fotografii sebe, kde odhaluji pro mě víc než je zdrávo. :D nestyda
Neochudim Vás o to.. Nebudu psát, že jsem tlustá, hnusná.. Učím se mít ráda taková jaká jsem. :) Je to semnou někdy vážně těžké..
Má první odhalená
Těšim se, že opět začnu psát své bláboly. :)
Mějte krásné pondělí a MĚJTE SE RÁDI!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat