sobota 29. října 2016

Já, fitko a snídaně

Je sobota večer a já jsem doma, protože mi začalo období čarodějnice.. Kdo ví, tak ví. :D
A konečně mám čas na sepsání nějakých blábolů. co jiného taky

Nutně jsem potřebovala změnu a tak jsem vyrazila směr Chrášťany za mojí nejmilejší kadeřnicí Gabčou. Najít svojí kadeřnici si myslím, že je nad lidský výkon a tak jsem šťastná, že mám právě jí. I když se domluvit na termínu je pěkný záhul, ale podařilo se a myslím, že změna vyšla a já jsem spokojená a cítím se dobře. :)


Sport prostě miluji a tak jsem začala chodit s kolegy z nové práce na florbal  (1x týdně), zjistila jsem, že bohužel neoplývám sprintérským nadání, takže se na tom snažím zapracovat. A tak jsem ve fitku po silovém tréninku zapojila běh s chůzí, většinou stihnu 25 minut. Takže se těším na další dvě hodinky florbalu, jestli ta moje fyzička se trošku zlepšila. :)
Návštěva fitka mě stále baví a ranní vstávání mě zatím neomrzelo. v pět ráno je to někdy zlo Zatím se cítím čim dál tím lépe. kromě dneška, kdy bych se nejradši zahrabala

     

Jsem zvědavá, jak to moje tělo bude vypadat na konci listopadu a i se na to těším. :)


Moje snídaně 100x jinak kecám, prostě kaše a palačinky














Všem nádherný večer a zbytek prodlouženého víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat