úterý 11. října 2016

Další výmluva....A pokračování...

Uplynuly snad už dva týdny od posledního článku \ nečlánku... A já prostě nic nestíhám. Nechci si vymýšlet a psát, jak jsem v pohodě a přitom prd. Bylo toho víc  než dost.
Minulý  víkend jsem strávila s těmi nejmilejšími. Díky naší úžasné Majdičce, která nás pozvala na vzácnou a jedinečnou  událost.. fotky dodáme později, nyní jsou nepublikovatelné
Od 1. října jsem nastoupila do nové práce, takže asi chápete.. jeden z důvodů, proč jsem nestíhala Doma jsem stihla uvařit pouze jednou, uklízení bylo pro mě cizí slovo.. S Martinem jsme na sebe vůbec neměli čas a potkávali se pouze večer, kdy jsme spolu v náruči usínali. Díky Martinovi jsem se z toho nezbláznila.
S Martinem máme velké plány a doufám, že nám vyjdou.
Příští týden by měl být klidnější a tak mám v plánu navštívit snad nové fitko. JUPÍÍÍ

Tak a tady se mi zasekl noťas a dokopala jsem se k dopsání až nyní a s tím Vám chci napsat, že jsem byla v novém fitku a upsala jsem se na 12 měsíců, takže jdu do sebe. :D Je to fitko Factory Pro na Smíchově a proč zrovna tam? Protože kousek odtamtud mám svojí novou práci.
Nynější plán po 150? 3x týdně trénink + 2x týdně běhání + 1x týdně beach volejbal plácaná Ani nevíte jak se těšim na svůj režim!! Konečně to bude mít nějaký řád a moje tělo se začne snad i měnit a zmenšovat. I když Vám musim říct, že po hooodně dlouhé době mám váhu pořád stejnou za což jsem doopravdy ráda. Bez jakéhokoliv počítání s minimem pohybu. Teď doufám a věřím, že konečně začnu něco vytvářet. :) Svojí váhu vždycky zjistím při darování plazmy, takže uvidíme.
A slibuji, že budu vše více reportovat, protože sama se pak divim, že nemám žádné fotky. :D
Takže více fotek!!:)

Krásný večer


Žádné komentáře:

Okomentovat